יום רביעי, 8 בפברואר 2012

האוצר שמצאתי במחסן!


לפני כמה ימים מצאתי במחסן הבית של סבתא את אוסף המכתביות שלי מגיל 6!



הרגשתי שחזרתי אחורה בזמן...כל הצבעים והדמויות המתוקות..זכרתי בדיוק אילו ניירות אהבתי ואילו פחות, על אלה שמרתי בקנאות ואת אלה אהבתי לחלק בחופשיות...


חילצתי אותם מתוך הקופסאות מלאות האבק שבמחסן והתחלתי למיין ולסדר..אך במהירה הוצפתי בכל כך הרבה זכרונות שלא יכולתי להמשיך בסידור הארכיוני :)


דובונים, חתולים, בנות ים, נערות יפניות, החבובות ואפילו פרפר נחמד!
כולם מצוירים ומחייכים על גבי ניירות מכתבים ומעטפה. 

מי ידע אז שאעצב ניירת ואאייר דמויות לפרנסתי?


ואלו תיבות האוצר בכבודן ובעצמן.
למי שרוצה לקרוא מכתבי אהבה שכתבתי על הניירות הללו מוזמן ללחוץ כאן.



שיהיה המשך שבוע מקסים ונוסטלגי!

4 תגובות :

  1. אפרת, זה מקסים! אכן אוצר! :-))אצלי בבית יש שני ארגזים (מזוודות קרטון שהיו פעם מחלקים בהם שי לחג - מלא שוקולדים - את מכירה?) מלאים במכתבים שקיבלתי בילדותי. בשבוע שעבר מצאתי שם ברכות שקיבלתי מסבא וסבתא שלי (שניהם כבר לא בחיים) ליום ההולדת, לפני שלושים שנה. אני מאוד משתדלת לזרוק דברים, אבל ברגעים כאלה אני ממש שמחה שאני שומרת "שטויות" :) והנה משהו קטן שאולי ימצא חן בעינייך, ועוד לא מאוחר מדי! http://www.maryrobinettekowal.com/journal/month-of-letters/

    השבמחק
  2. תודה חגית! איזה כייף למצוא ולקרוא מכתבים ישנים נושנים...וכמה מרגש במיוחד לקרוא מכתבים מסבא וסבתא :)
    גם אני שומרת שטויות במקרה זה כל הכבוד לאמא שלי ששמרה על האוסף כל השנים..ולי כילדה אפילו שמרתי על חלק מהמכתביות בניילונים שבהם הן הגיעו! מטורף לא? הלינק מגניב מאוד..מענין לראות את המכתבים.

    השבמחק
  3. שלום... שמי פריסילה ותפקידים איסוף מאז הילדות שלי, רציתי לדעת אם יש לך עניין מכירת....prichacana@Hotmail.com

    השבמחק
  4. שלום... שמי פריסילה ותפקידים איסוף מאז הילדות שלי, רציתי לדעת אם יש לך עניין מכירת....prichacana@Hotmail.com

    השבמחק